Meltemgnss Kızlar 3 gün önce normal doğum yaptım. Karındaki şişlik ne zaman geçer kiii. Hemen gitmediğini biliyorum. Ama bi an önce geçse de eski kıyafetlerimden giysem diyorum😊
Ilkay08 Ben sezeryan oldum doğumdan sonra baya inmişdi bır hafta sonrada çok az göbeğim kalmısdı 1 hafta sonra korse kulanmaya başladım şuan nerdeyse eskiyle aynıyım 43 gün oldu doğum yapalı