37 haftalık oldum , bebek haftasından önde ilerliyor boyu ve kilosuyla gelişim olarak. Bi iki gündür belimden kuyruk sokumuma doğru bir ağrı , kasığımda ağrı, sürekli tuvalete gitme , yürürken aşırı derecede alt kısmımda baskı hissediyorum , oturduğum yerde bile baskı ve ağrı var sürekli. Normal mi sizce ? Cumartesi günü çatı muayenesi yapacaktı kontrolüm vardı