desagr Eco Yoo ben güvenliğe gebeyim demiştim ayakkabılarını çıkarttırıp ortadan geçiriyolar sonrada üstünü arıyo rapor belge v.s istemiyo. Ama ben yurtiçi çıkmıştım yurtdışında farklı olur mu bilemiyorum
Amargi_nes Eco yok canim gerek yok rapora. Gebeyim deyip gecebilirsin. Benim karnim burnumda oldugu icin artik direk cantami gecirtip bn kenardan paytak paytak gidiyorum 😅😅
Yaden Eco riskli bir hamilelikti benimki, doktora yazi yazdirmis, hava limaninda tekerli sandalyeyle tasinmistim. Dusuk riskini doktora mutlaka sormalisin , igne yapar hic degilseonlem olarak.
desagr Eco Rica ederim 🤗 direk havaalanının müşteri hizmetlerini arasan daha sağlıklı bilgi verirler sanırım
Popmum Ben hamile olduğumu bilmeden uçuş yaptım çok şükür bir sıkıntı olmadı. Tabi bana olmadı diye size de olmayacak değil doktorunuza danışın ☺️
Zeynepecem 28den sonra falan rapor veriyor doktor canim ucaga binmek icin. Ben 30. Haftada bindim raporla. Alanlardaki xrey cihazi gebelige etki etmiyormus oyle okumustum. Avmlerdeki gibi degil ama genede sorarsin icin rahat etsin diye.
AsyaResul Ben yurtdışına çıkmıştım hamileyken güvenliğe söylüyorsun kenardan geçiriyorlar ayyakabılarını çıkartıp üstünü arıyorlar rapor felan gerekmedi ama 32’ci haftadan sonra uçmak yasak galiba