avakadominigi 34+2 Haftalık hamileyim.30+2 den beri progestan kullanıyorum.Rahim ağzı kısalmasından dolayı.Siz kaçıncı haftada bıraktınız.Ve bırakınca doğum kısa sürede oluyor mu?
Aminealeyna avakadominigi kizimda 8. Hafta fitil olarak kullanmaya baslamistim sonra igne olarak devam ettik bendede kisalma vardi 31 de ciger gelistirici vuruldum doguma kadarda kullandim sancim cok cikinca suyunda azalinca 35. Haftada dogum yaptim. Cok sukur hicbir sıkıntısı yoktu ❤️
Mervebektass avakadominigi ben 22+2 oldum 5 haftadan belli kullanıyorum hem rahim ağzı kısalığı hemde erken doğum riski için bekliyorum ne zaman bırak derlerse 😊
caqlates ben 16 haftalığım riskli gebeliğim kanamam oluyordu hamile kaldığımdan ber progestan kullanıyorum doktorum doğuma kadar kullancaz bunu dedi
avakadominigi caqlates bende de rahim ağzı kısalmasından dolayı 30. Haftada yazdı 36 da bırakıcam şuan 34+4 üm
avakadominigi Mervebektass rahim ağzı ölçümüz kaçtı? Genelde risk varsa 32-35.haftalara kadar kullanılıyormuş. İnşallah bende bu hafta bırakıcam😌