avakadominigi Sancım var mı yok mu hemşire hiç bi açıklamada bulunmamış.Arkadaşımın NST si.Anlayanlar yorum yapabilirmi🤲🏻 https://mutluresim.com/images/2023/10/19/naZGPM.jpg [](https://)
MehmedinZeynebi avakadominigi düzensiz bir sancısı var nst boyunca 3 adet yüksek dalgalanma olursa sancı var demektir ama pek de sancı sayılmaz bu