Ylmmzkbra34 Merhaba 36+5 bugun kontrole gittim bebeğimin suyu çok azalmış antibiyotik yazdı enfeksiyon kapmasın bebek diye çok moralim bozuk sizde böyle şeyler yaşadınız mı
Yenian123 Ylmmzkbra34 kızımda yaşadım suyun azalmıştı 37 +4 de doğdu hiç bir sıkıntı yaşamadık doğduktan sonra
Minigiim-vebenn52 Ylmmzkbra34 stres yapma bebekte stresten etkilenir düzenli ilaçlarını al düzenli beslen dinlen bol su tüket. Belki erken doğum olur rabbim nasıl nasip etmissse ama çok şükür son haftalarına gelmişsin zaten daha bişi olmaz bebeğine 🌸
Gambis Ylmmzkbra34 ben de 37+1 im 33 den beri suyum az boş su içiyorum , şeker yoksa havuç suyu da iyi geliyormuş. Dinleniyorum yormuyorum az kaldı inşallah zaten☺️ ama doktorum antibiyotik yazmadı bana🙄
Aselkus Ylmmzkbra34 bana 28 hagtalikken dedi suyu sınırda azaliyor diye bendd arastirdim armut ve havuc yedim 2 hafta hemen duzelmis dedi doktor gayet yerinde dedi
Ylmmzkbra34 Kesemde delik olabilirmiş o yüzden çünkü iç çamaşırımda son zamanlarda ıslaklık görünüyordu Antibiyotiği o yüzden yazdı bebeğe enfeksiyon geçmesin eğer su gelmeye devam ederse hastaneye gitmem gerektiğini erken doğum olabilir dedi