Kızlar adetim dün bitti adet demekte pek mantıklı değil çünkü adet gibi olmadım bu ay nedense mevsimsel diye düşünüyorum sadece peçeteye sildiğimde geldi yada lavaboya gittiğimde çok az geldi pede asla değmedi bile pembe kırmızı arası değişik bi renk geldi dünde pede çok az kahve leke geldi ve bitti toplam 2 buçuk gün sürdü bugünde beyaz şeffaf akıntım var sanırım yumurtlama başlıyor adetten hemen sonra yumurtlama olur mu ki 🤔 hadi inşallah önümüzdeki ay hamile haberini verebilirim inşallah 🙏🏻