Hamile olduğumu ogrendim. Muayene gttim beta 675 di kahverengi akinti şeklinde başlayıp kanamaya dönüştü. Kanama nin 2.gununde doktra gittim beta 1600 olmus kese yok ultrason da birsey göremedi. Bikac gun dinlen dedi tekrar muayene önerdi. Boyle birsey yaşayan var mı ağrım yok beta yukseliyo ama net bebek şu haftalık şeklinde söylenmiyor adet tarihine göre hesaplama da bebek 7 haftalık doktor doktor hafta söylemiyor herhangi bir ilaç vermedi