aysenur30a Emnek bende 36. Haftadayım ayağa kalkınca zor yürüyorum eğilerek kasıklarımı karnımı tutarak yürüyorum, kasıklarım ağrıyo bi süre sonra düzeliyorum 😩
aysenur30a ladyax dimi normal bunlar bende kendimi kötü hissediyordum içimden ne nazlısın diyordum ama normal bu ağrılar 🙄
Aylin-1 Emnek 37+4üm dakka başı tuvalete gitmek kasık ağrısı bel ağrısı ölcem her an doğurcak gibiyim valla