Demirtugbaa ilk hamileliğimde yaşadım. Stent takıldı banada yani korkutmak istemem sizi herkesin farklı olabilir ama doktorunuza güvenmelisiniz. Ağrısı arttıkça zaten yalvaracak duruma geliyor insan takın stent diye. Benim en son aşamadaydı doktorum açık açık stent takılmazsa böbrek iflası, bebeğin kaybı ve en son anneyi bile kaybedebiliriz demişti annemler ağlayarak hemen ne gerekiyorsa dediler oyüzden keyfi bi konu olduğunu düşünmüyorum. Ama inşallah o raddeye gelmez sizin