Kızlar merhaba ,ben simdi 39 haftalık hamileyim.haftaya 40+0 olacağım.doktorum haftaya 40 haftalık olunca herşey yolunda olursa suni sancı verip doğum yaptirabilecegini söyledi ihtimal olarak .Sizce evde kendi sancimi mi beklemeliyim yoksa gitmeli miyim?