Elizan61 n1saa ben en az dozda suni istemistim tesmen 22 saat sonrasinda sancilarim baslamisti. Sanci geldikce burundan nefes alip agizdan kısık sekilde yavasca veriyordum o cok rahatlatiyor.
byrktrelif02 n1saa korkutmak gibi olmasın,ya da yanlış yönlendirme gibi olmasın ama ben suni sancı da epey acı çektim baya uzun sürdü doğumum tabii ki herkesin, bünyesi, yapısı farklıdır ☺️ sağlıcakla alın kucağınıza💜
bihterziyagil_ n1saa serum ile sancı veriyorlar sancı geldikçe bol bol ıkın inan ki çok kolay olacak 🌸sağlıkla gelsin bebişiniz
Tubatgn n1saa Sancıyı çok iyi yönetmen lazım, sancı geldiğinde büyük tuvaletini yapar gibi ıkınman gerekiyor asla ama asla çığlık atma benim 3 saatim boşa gitti. Sürekli yürü ve otur kalk sancı esnasında.
n1saa Tubatgn Kac saat snra basliyor sancilar ortalama🥺 asiri degisik bi ruh halindeyim insallah hersey istedigim gibi olurda biter
n1saa Elizan61 Fitil yada Balon takicaklarmis banada sabah o heycanla soramadim tam hangisi diye alttan bisiler olcak ama bakalm hayirlisi ilk gebelik sanci nedir bilmiyorum fln cok degisik bi durum
n1saa bihterziyagil_ tampon gibi bi ip taktilar baya soktular ama icime ucunda ilac varmis acilma saglicakmis🙅🏻♀️
n1saa Hasret_0 Hadi insalllah allah kurtarsin bndede sanci hala öyle pek bi etki etmedi kasilmalarin azck daha siddetlisi okdr🙅🏻♀️
_anne_kuzusuu00 n1saa herşey güzel olucak bebegime kavuşucam diyerek çık yola herkesin doğumu herkese özel ve herkesde aynı yaşamıyor ben suni ile doğum yaptım açıklık 1 cm Di sabah 10 da başladı 15.21 de doğum yaptım bol bol yürü drzahideküçük onun sayfasında egzersizler var onları yapabilirsin insallah çok kolay geçer ve sağa sağlim bebegine kavuşursun ne istersen kalbinden ne geçerse insan onu Bi nevi yaşıyor güzel olucak de kötü aklına hiç birsey getirme 🤲
n1saa _anne_kuzusuu00 Aynen öyle teiekkür ederim motivasyonun için Aile cevresinden duyduklarim insanin canini sikiyo sadece🥹🥰🌸
_anne_kuzusuu00 n1saa herkese kulağını kapa bebeginin kokusunu içine çekeceğini iki minik gözlerin sana bakacağını düşün inan o kadar kötü olsa kimse ikinciyi yapmaz o diyenler kaç tane vardır bosver insallah güzel geçer bebişini alırsın kucagına 🤲🙂🥰