Zeynoym Benim soruları kimse cevaplamıyor ama gene sorayım 😅 2 haftadır sütyende artık çok rahatsız ediyor göğüslerim çok sızlıyor 🥹 normal mi bu durun 32. Haftadayım
Anneadayiii__ Zeynoym bence normal bende 17 haftadayım göğüs uçlarım çok şiş ve ağrıyor rahat şeyler giymeyi deneyin
birhamilelikgunlugu Zeynoym o seviyelere henüz gelemedim umarım bir an önce son bulur ağrılar 4 aylığım ve benımde zaman zaman oluyor 🥹
-Ozlem58- Normal canım bazen oluyor bazen olmuyor yumusatin yağ vs ile ben güneş yağı sürüyorum yumusak.oluyor en azından 🤭 ucuna göğüs ucu kremi de sürebilirsiniz , normal ilerde daha da arada sızlamalar artıyor ama geri geçiyor .
Zeynoym birhamilelikgunlugu benim bu zamana kadar hamileliğim hiç yok gibi çok güzeldi hamile olduğu 28-29. Haftadan sonra anladım ne nefes alabiliyorum ne tuvaletten çıkabiliyorum geceleri rahat uyuyamıyorum göbeğim artık çok ağır geliyor tadını çıkar bu zamanlarının 😅🤍