Serap-1 Arkadaşlar hamileliğinde tetanoz aşısı olan ve olmayanlar kimler benim doktorum gerek görmedi ama tedirgin oldum siz ne düşünüyorsunuz olmayan varmı aşıyı
Burcuilker1 Serap-1 ben ilk olduğumda 3 haftalık hamileymişim haberim yoktu ciddi derecede alerjik reaksiyon gösterdi vücudum o yüzden 2.dozu olmıycam
Asya011 Benim doktorum mutlaka ol dedi . Doğumda herhangi bir bıçak makas vs paslı veya iyi temizlenmemiş gözden kaçmış olması çok ciddi sıkıntılara yol açabiliyor
Ess23 Ben olmadım olmakta kararsızım açıkçası aşılara karşı değilim yapılması gereken bir aşı bunun aksini idda edemem ama bu tetanozdan sonra bebeğin ölümü gerçekleşmiş çok gebe var bu durum kafamı karıştırıyor yaptırasım gelmiyor
canss_96 Beni sağlık ocağındaki hemşirem aradı 2 dozuda oldum en son 5 ekimde kendi doktoruma gittiğimde tetanoz aşısı oldun mu diye sağlık ocağında oldum dedim çok iyi yapmışsın dedi doktorumun sonradan haberi oldu mesela ama bencede yapılmalı
Hilal2 Ben olmadım doktorumla konuştum olmama gerek olmadıgını söyledi güvendiğim için olmadım ama doktorunuz gerek yok dediyse güveniyosanız olmayın