Mervisagac 38+1 de doğum yaptım bebeğin kanala girmesiyle ağrı biraz daha artıyor benim 35 te bebek kanala girdi 38+1 de doğum yaptım son zamanlarım o kadar agriliydi ki doğum sancısıni anlayamadım bile, parol filan da icmiyordum fayda etmiyordu bana ,normal dogumdu çok şükür çok rahat bir dogumdu ordan şansım güldü ,bana da herkes sezeryan ol bekleme diyordu ama bir cesaret geldi galiba o ara bana , ikinci gebelikte maalesef tekrarlıyor ve daha hızlı büyüyor ilk gebeligimde 27. Haftalarda 17 mm iken şimdi 20. Haftada 15 mm olmuş bile başından beri dikkat ediyorum da