Fatmaaa95 Kızlar yeni doğan için kaç adet bez almamız gerekir sleppy 210 adet olan var ondan 2 adet alsam fazla mı gelir? Yoksa tek mi almalıyım?
mimar_anne Fatmaaa95 1 numarayı 200 adet almıştım bende zaten 2 hafta kullandım sonra 2 numaraya geçmiştim canım 1 numara çok alma bence
kahvesever__ Fatmaaa95 210 yeterli bitince gene alırsınız belki bebeğinize olmaya bilir pişik yapa bilir
Mavimsii_56 mimar_anne bende sleppyden 1. Numara 200 adet aldık ama herkez kücük oluyor dedi dogru acaba bu fişi de attım geri de veremiyorum migrostan almıstım🫠
mimar_anne Mavimsii_56 200 yetiyor canım geri verme zaten onu kullanırsın sonra 2 ye geçersin fazla almaya gerek yok
birhamilelikgunlugu Mavimsii_56 ben Migrosta kasiyer çalışandım cnm yeni dönem yani fişi attın ama Money kart ile müşteri hizmetlerinden fiş çıkartabilir ya da değişim yapabilirsin. Çok para bezler eğer kutusunda deforme yoksa götürebilirsin çok zaman olmadıysa
Mavimsii_56 birhamilelikgunlugu aa sagol canm dogru o kadt olmadan indirimden alamıyorsun zaten 4 tl verip almıstık bizde aklımızda bulunsun sagol😘
birhamilelikgunlugu Mavimsii_56 yani telefon numaranı kaydettiysen bezi değişim ya da iade yapabilirsin