Kızlar 16 Ekim günü doktora gittim tansiyon yüksekliği için kontrole çağırmıştı girdim tansiyon yine 15/10 çıktı. Ultrasonda bebeğin gelişimi baya yavaşlamis görünüyordu. Doktor hemen yarın dogurtalim riske atmak istemiyorum dedi aslında onun takıldığı tansiyondan ziyade bebek kilo almıyordu. Bende bir korktum tabi 🤓 oradan çıkıp hastaneye gittik anestezi işlemleri yapıldı 17 Ekim salı günü 12 de hastaneye yatisim yapıldı tansiyon hala yüksek seyrettiği için mecburen sezaryen olması gerekiyordu. 13 30 da ameliyathaneye girdik 13.51 de canım oğluşum dünyaya geldi çok şükür 🤩👼 spinal anestezi oldum doktorum ameliyathanede olan görevliler benimle çok güzel ilgilendi Allah razı olsun 🤲 tansiyon hala 16 da geziyordu ama çok şükür sonra düştü şuan da normal gidiyor 😌 36+4 te 2430 gram 47 cm doğdu bebeğim korktum kuveze girer diye ama gerek kalmadı şükürler olsun yanımda kaldı ertesi günde pansumanlar yapıldı ve çıktık evimize geldik… Allah herkese sağ salim çok güzel bir doğum nasıp etsin inşallah kızlar doğum anında herkese dua ettim Allah herkesin kalbindekini nasip etsin diye 🤩 bu arada doktorum Ankara da doç.dr. Mehmet firat mutlu ve hastane de Çankaya da güven hastanesi böyle bir ilgi yok gerçekten gözüm kapalı tavsiye ederim arayış içinde olan varsa 🤲