Zeynep-kb 34 hafta itibariyle bebiş doğdu butonumuz geldiiii🩵 Aynı haftada olan gebeler nasılsınız son haftalarınız nasıl geçiyor☺️🧿
Gulsahkizilkan Zeynep-kb Benimde dün geldii :) artık zorlanıyorum son 4 haftam kaldı hiçbişey yapmak istemiyorum valla zora ki yapıyoruum 🥲
BirVeraAnnesi35 Zeynep-kb 2 gün oldu bizimde geleli☺️ Son günlerin tadını çıkarayım diyorum ama zorluyor yaa😂 28 29 gün kaldı doğuma az bi işim kaldı ama temizlik yapmak çok zor geliyor artık sağolsun eşim yapıyor boş oldukça
busraayksll ay benimde 33 sanırım haftaya bize de güncelleme gelir insan korkuyor ya bı sürü de iş var napcaz bilmiuorum
Zeynep-kb Bizimde öyle maalesef artık son zamanlar çok ağırlaştık, erken yorulmalar, yerinden zor kalkmalar başladı🤭