1cocuklumom 20+3 de detaylıya girdim orda da netleşti 1 tane daha oğlum oluyor şükür sağlıklıda 🙏 ilk oğlumun adı Aslan ikinciyi de Aras düşünüyorum hem uyumlu olsun diye ❤️
birhamilelikgunlugu 1cocuklumom selamlar cinsiyette yanılma durumu yaşadınız mı sağlıkla kucağınıza alın inş 🩵
1cocuklumom cutecik 12 de kıza benziyor dedi 14 der erkeğe benziyor dedi net konuşmadı en son 17 de kesin erkek dedi bugün de net olduğunu öğrendik
1cocuklumom gulsenikramina çok yüksek oranda kız da erkekte demedi kıza benziyor dedi ama çok erken bu haftalarda dedi
gulsenikramina 1cocuklumom banada 11 haftada demişti kız şuan 13 haftalık 16. Da gitcem değişme olur mu merak ediyorum
Sehseh Hayırlı olsun bende 20 haftalık oldum detaylı için erken değil mi acaba bebek belli oluyormu yüzü falan
1cocuklumom gulsenikramina valla bence doktordan doktora değişiyor doktorum ilk oğlumda 13 de erkek demişti değişmedi bu sefer bi kız bi erkek deyince detaylıyı bekledim ama erkekmiş net öğrendim
gulsenikramina 1cocuklumom bende kızımı 11 haftalıkken öğrenmiştim bu bebeğimde farklı doktor net değil kıza benziyor dedi dahada cinsiyet sormadm 13 haftalık şuan 16 da gitmeyi düşünüorm