Halin Merhaba kızlar 10+3 haftalığım. Aşırı derece saç dökülmem var. Kan testimde gayet güzel çıktı hepsi. Ne yapabilirim bu saç dökülmesine. Kullanabileceğim bir ürün var mı. Baya azaldı çünkü saçlarım. Gebelikten önce yoktu.☹️