Selam hanımlar.
Bugün adetimin 3. Günü kontrole gittim doktorum femara yazdı adetin 5. Günü başla ve 5 gün kullan kontrole gel dedi. Sizde aynı bu şekilde mi kullandınız 30 adet var kutu da ama doktor özellikle 5 dedi yanlış şekilde kullanmayım diye sormak istedim kafam karıştı