mavi_8 Arkadaşlar 12. Haftanın içindeyim. Siz de elinizi bebeğin olduğu bölgeye götürdüğünüzde kalp atışını, pıhtı gibi bi şey hissediyor musunuz?
Muhammedamine mavi_8 36+2 haftalık hamileyim hissetmedim . Hissedilmez zaten hissettiğiniz kendi nabzınızdır
Msalbyrk mavi_8 benmde öyle damarlarm cok atyor. Kalp degil o. Kalp atışını hssetme degilde 30 dan sonra cok sessiz bi ortamda gece mesela kulağını biri karnina dayayip duyablrmis
Alyamm mavi_8 canım bende hissediyordum o haftalarda şimdide hissediyorum yirmi haftalığım o kalp atışı değil senin atar damarın biraz geçtikten sonra ilk hareketini hissettiğinde bunu anlıycaksın 😘
Melis_tugba AlininAysesii neyseki bu 15 haftalık eşim ben 9 haftalıkken elimi koydugumda kulagımı koydugumda duyuluyor diyordu 😅 allahım ya minicik sey nasıl duycan bende bise demiyodum 😅
AlininAysesii Melis_tugba Damar o evet 😂 zaten sırtüstü yatınca karnında attığını görürsün, pıt pıt oynar 😂😂😂
Melis_tugba AlininAysesii 32+1 deyim bazen karnımda kalp atısı gibi oluyo bazen karnım titriyo anlam veremiyorum vallaha 😂