NewMomm1 Arkadaşlar merhaba. Hastane için doğum sonrası nasıl pijamalar tercih ettiniz? Alanlar ürün görseli ve fiyatı şeklinde paylaşım yaparsa henüz almayan arkadaşlar için de kolaylık olur. Bunlar benim tercihlerimdi. Siyah 340 tl Pudra 441 tl
fizikcianne NewMomm1 bende mi bir problem var acaba. Hiç böyle şeyler sevmiyorum 🙈. Normal önü düğmeli pijama takımlarından aldım 2 adet
NewMomm1 busraayksll hahahahah😂 açıkcası kanama da olacağı için çok açık renk tercih etme taraftarı değildim yedek aldığımı.😂 Teşekkür ederim görüşünüz için🌸 siz aldınız mı tercihinizi ne yönde kullandınız🌸
NewMomm1 ekc Trendyol Pijamaevi sayfasından aldım🌸 normal pijama takımı olarak geçiyor aslında ama ben büyük beden tercih ettim bilerek lohusayken rahat giymek için🌸
busraayksll NewMomm1 ben bitane lacivert aldım alt üst giona miydi neydi sayfa cok uygundu fiyatı, bitane de annem çok hevesledi beyaz takım aldı bana kırmadım bende fotoğraf falan cektirirsin dedi🤭 ama resim koymayı bilmediğim için ekleyemiyorum
NewMomm1 busraayksll Foruma girdiğinizde sol üst köşede üç tane çizgi var ya alt alta bildirimleri gördüğümüz kısım hani😂 orda resim yükle yeri var oradan yükleniyor kopyalayıp buraya yapıştırıyorsunuz🌸
NewMomm1 fizikcianne hahaha bende öyle bir takım sipariş vermiştim çok güldüler iptal edip bunlardan aldım😂😂 dantelli şeyler hele hiç sevmiyorum en az dantelli olan bunları buldum😂
busraayksll NewMomm1 130 lira olması şoku dhdhdhdhdhd kumaşı vav bı kumaş değil saten böyle ama kullanışlı önü vs beli de rahat fikir olsun bakacaklara daa