Hayrisko Gebelikte tansiyon problemi olanlar 13.9 çıktı benimki gebelik zehirlenmesi açısından riskli dedi
Selinakbas Hayrisko Canım kendine dikkat et, ben 16/9la yatış yaptım maalesef ki.. Tuzlu tüketme, yemene icmene dikkat et. Bol bol su tuket, doktorun ilaç veriyorsa da onu da düzenli kullan canım, ben suanda doktor kontrol altında alfamet kullanıyorum.
gizemmmm35 Hayrisko benimde malesef öyle hep 13 9 yada 14 9. 34 haftalık hamileyim bende son zamanlarda başladı bu. Birde adalat içiyorum düzenli yinede düşmüyor
Hayrisko kahvesever__ anksiyetem var zaten nasıl duzelecek bilmiyorim kafama çok takiyorim erken doğum falan olur dedi doktor
Selinakbas Hayrisko Protein kacakligida çıktı zaten benim ki gebelik zehirlenmesi olarak çıktı 3 gün hastanede yattım tedavi gördüm sonra doktor tansiyon ilacina başladı erken dogum olmaması icin uğraşıyoruz simdi hatta, 7-8 kilo ödem attım ben kilo da değil. Tuzu birakinca bol bol su icince
Selinakbas Hayrisko Tuzu ve aşırı şekeri hayatından çıkar. Özellikle yağlı yemekler tercih etme. Turşu vs bunları olabildigince tüketmemeye çalış. Günde 2.5-3 litre su içmeye özen göster, her gün bir tane olacak şekilde muz tüket tansiyona da iyi geliyor. Kendi yorma stres olma, yoruldugun anda dinlenmeye özen goster özellikle tansiyonlarının çıktığını anladıgın anda sol tarafına yat ve ekmek tüketimine dikkat et ben 1er dilim olmak üzere sabah akşam tüketiyorum çavdar ekmeği kahve günde 1 tane içiyorum çayda aynı şekilde onu da açık iciyorum