Sevoss16 Anneadayiii__ normal bie grip değil bu koronadan daha ağır geçiriyorum kemik ağrısı bir ter basma bir üşüme
Sevoss16 Anneadayiii__ çok teşekkür ederim antibiyotik verdiler kendi takipli doktoruma danışıp içtim bugün daha iyiyim çok şükür