busesen En son 32. haftada kontrole gitmiştim bebek normal pozisyonda (yatar pozisyon) duruyordu. Bugün 33+5 oldum. Gece yatarken karnıma çok şiddetli bir ağrı girdi bi 5 dk falan kasıldım kaldım canımın acısından. Bugün bebeğim hareket ettikçe kaburgamın hemen altında hareket hissediyorum sanırım ayakları oraya geldi. Sizler bebeğin döndüğünü hissettiniz mi? Hissettiyseniz nasıl oldu benzerlik var mı benim yaşadığımla? 🙃
Melodimm busesen 29 olucam yarın benim bebeğim qaliba erken döndü.Cunki bende ayaklarını gogusumun altında hiss ediyorum.Korktum biraz açıkcasi.Erken doğum falan olur diye.
Zulalg busesen benim 27 de dönmüştü ama hissetmedim açıkcası 😞kendi halletmiş ne zaman yaptı bilmiyorum
busesen Aysee1123 o zaman benim o ağrı başka bir sebeptendi cumartesi 34 oluyorum ilk nst yapılacak bakalım doktor birşey söyler muhtemelen 😄
Aysee1123 busesen Belli olmuyor bu bebeklere herşey olabiliyor 😊 Benim 32 de yandı, 35 te baş aşağıydı, 36 da makattı, en son geçen hafta 38 de yine baş aşağıydı 😂 Yarın 39 oluyorum cumartesi kontrol var
Mucizem4242 busesen biz 36+4 olduk bugün. 30.haftasında bebeğimin döndüğünü hissetmiştim 3.gebeliğim olduğu için birazda tecrübe edindiğim için direk anladım. 33.haftada kontrolde doktor dönmüş doğum pozisyonu almış dedi o zamanlardan beri ayakları kaburgamın orlarda hatta karnımda baya düştü kafasını aşada hissediyorum şiddetli bi şekilde sancı oluşuyor bazen diyorum doğuruyorum galiba🤣. 38 e kadar dayanırsa göbek atacağım resmen 🤦🏻♀️