Minikkalp04 Kızlar yerleşme kanaması ağrılı olur mu regle 3 gün var kahverengi akıntı geldi ve bel ve kasık ağrım var regl olacakmış gibi
ecembugra53 Minikkalp04 olabilir canım tabi benim olmustu ilk oğlumda 3 gün sürmüştü hemfe adet günüme yakındı
sacmalamakizim Minikkalp04 Evet olur canım rahime tutunmaya çalışıyor çünkü 😊 bende 4 gün kala olmuştu kasık ağrısı ve pembe leke gelmişti.
Anneoluyorumm00 Minikkalp04 ecembugra53 sacmalamakizim Benimde 9 günlük gecikmem var 4 saat önce falan kahverengi akıntım affedersiniz çamur gibi vardı pecetye silince var ama başka yok sizce yerleşme olabilir mi?
Minikkalp04 ecembugra53 adet olacakmış gibi bel ve kasık ağrım var az önce lavaboya gittiğimde peçeteye kahverengi leke geldi afedersiniz yani regle 3 gün var henüz
Minikkalp04 sacmalamakizim benim bel ve kasık agrim var kahverengi leke de gelince acaba yerleşme kanaması mi diye düşündüm