Kardelennnnnuygr takipli olup olmadığımı bilmezler ki öyle gidip sordum çıkarken bi ay önce sormuştum ben 4 bin falan vermem yani bi daha gidince sorcam arkadaşa 4 bin demişsiniz diye yazılı alacam bu sefer bunlar sürekli kafasına göre artırıyor heralde. Detaylıda da arkadaş benden üç ay önce fln 100 e yaptırmıştı bize 195 dediklerinde şok olmuştuk o kadar sık zam mı gelirmiş