Kızlarrrr az önce kontrol den geldim tam 38 im bu gün nst de sancım çıkmadı ama doktorum bebek baya aşa inmiş kanala girmis başı inmiş iyice dedi yani sancı çıkmasa bile ne oluca belli olmaz hazırlanmış bakalım dedii böyle olup doğum yapan varmı bir kaç güne yada hafta da 🥺🥹🥹