Vga16 ben aynı şeyden mı bahsdıyoruz bilmiyorum ama dogumbaslasın diye asagıdan fıtıl veriliyormuş ben doktoruma geçene ene sordum ben onu kesınlıkle uygulamıyorum onermıyorum bazı bebekler kaldıramıyor kalbı durma ihtimali oluyor demıstı yapmamıştı doğum yaptım benden asagı yukarı bir au sonra bir arkadaş doğum yaptı doktor onda fitil kullanmış bebegın kalp ritmi yavaşlayınca acil sezeryana almış o zaman anladım doktorumun demek istediğini her bebekte olmuyormuş ama bazı bebeklerde kalp durabiliyormuş zorlamayın açılma olmuyorsa bence sezeryan olun bılmedigini birler yaptırmayın