Burcu9125 Tahminde bulunan anneler bana da bi bakabilir misiniz?İlk gebelik sağlıklı olsun kızı erkeği olmaz tabi ama insan merak ediyor :) [https://mutluresim.com/images/2023/10/19/naHpTm.jpg](https://)
Edaa3595 Burcu9125 ben hiç anlamıyorum öyle görünce erkek hissi geldi 😇 Kendi bebeğimi de çok merak ediyorum ama hissedemiyorum hiç 😂 kızımda da erkek hissettim yanlış oldu şimdikini hissedemiyorum 😂
Burcu9125 Edaa3595 ben de hiç anlamam zaten ilk gebelik😅Kimisi keseden söylüyor ona da inanmıyorum gerçi ama öylesine attım işte. Eşim kız istiyor. Allah sağlıcakla bebeklerimizi kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🧿
Seac Burcu9125 Böyle oluncaymış bende yeni öğrendim Aşağı doğru olursa kız Yukarı dik olursa erkekmiş