Seyma2255 Kızlar bir iki gündür ishalim normal mi acaba bazıları yok doğum yakın ishal olduysan falan diyor ama ara ara kasilmalarimdan başka birşeyim yok dün doktora gittim herşey normal nst de bir sorun yoktu ishal olup kısa zamanda doguran oldu mu acaba ?
MerveeSimsekkk Seyma2255 ishal doğum belirtisi de olabiliyor fakat ciddi bir belirti değil. yediklerinizi de gözden geçirin bence belki onlardan da olmuş olabilir
Seyma2255 Tgbnrbltt ama benim bir iki gündür bu şekilde tam su gibi değil ama baya cıvık yani ilk hamileligim de hiç yaşamamıştım tam tersi hep kabızlık çektim
Sumeyyeozzz Bende 37+2 yim bugün sabahtan beri ishalim. Bu durumu yaşayıpta kısa sürede doğuran var mi ?