Kızlar b12 testi yaptirmiştim referans araligi 197-771 di benim111 geldi doktorum dodex igne verdi haftada bir vurdur dedi 2 kere vurdurdum haftaya cuma dogumum var bu hafta ve haftaya da yaptirip yaptirmam gerektigini sordum.yaptirma dedi ama neden öyle dedi anlamadim degerlerim 2 kere vurmayla düzelir mi sizce?ben aslinda dogum öncesi diye sorim bi dedim.varmi basina gelen