Merveysf Gitmeniz gerekiyor en aZından doktor gerekli görürse ciğer geliştirici yapar bebeğiniz olası küveze girme ihtimali düşer
melise Busramertaziz 2-3 saat kadar kaldım ntsye birden fazla bağladılar sancım geçince bebeğin suyuda iyiydi açılmada yok yolladılar dinlenmemi söylediler bol bol😊
Busramertaziz Ysn ben diğer arkadaşa sordun zannettim de sonra sana olan cevabımı sildim canım ama hala anlamadım 36 da doğum yapan arkadaşa mı sordun bana mı sordun
Busramertaziz melise yok canım gitmedim doktorumla konuştum telefonda suyum gelirse ya da sancım olursa gidicem
Busramertaziz melise kilosu ve gelişimi bi hafta önde olduğu için doğsa da sorun olmıcanı söyledi içim biraz rahatladı
Birsenvergili Busramertaziz benim 39+5 iken kanlı sümüksü akıntı geldi ardından ağrılarım başladı evde ağrı çektim hastaneye gittiğim de 5 cm açıklık ile doğum yaptım 3 saatte
Busramertaziz Birsenvergili çok kan yoktu akıntımda bir iki damlaydı ama dediğin gibi sümüksüydü de işte sancılarıö devam etmedi
Amargi_nes Busramertaziz senin daha erken hemen dr a git tabi canım. Biz 40 hafta olucaz nerdeyse bizde niye gelmiyorsa. Iç çamaşırım her ıslandığında her idrarını yaptığımda bakıyorum ne kan ne nişan nede bisey🤦♀️😤😕
Busramertaziz Amargi_nes bizimki de 40 a kadar bekler belki şuan bilemiyoruz sancım filan yok çünkü nişan geldikten haftalar sonra da doğum olabiliyomuş 🤔valla ne güzel keşke benimki de 40 a kadar beklese erken doğmasından iyidir
melise Busramertaziz aynı benim ki gibi olmuş sizinde😊sağlıklı olsunda minnoş her halleri ayrı heyecanlı hele sen 40 lara gel bizim gibi triplere girmeye başlarsın😃bugün de gelme tmm mı vs vs😃
Amargi_nes Busramertaziz hayırlısı canım zamanında gelir inşllah:) ama emin ol 38den sonra 40a gelmek istemiyor insan ne uyku var ne rahat bütün vücudum yanıyor şuan çok sukir yinede