Bilenler bilir 29 haftada ilk nst girmiştim o korku bana baya yeti Allah korusun erken gelir mi diye.
Çok şükür temiz çıkmıştı doktorum artık 2 haftada bir çağırıyor nst girmem için ve ben her nst gideceğim zamanlar korkuyorum pazartesi günü 32 haftada nst kontrolümüz var daha hastane çantamı hazırlayamadım şimdi her kontorl gittim de doğum olacak mi korkusu başladı acaba diyorum yanıma küçük çanta alıp bebegimin eşyalarını mi götürsem napsam çok kararsız kaldım.
Bu arada 29 haftada girmemim sebebi doktorum bebeğimin hareket durumunu sordu bende bazen hareket etmiyor dedim nst demişlerdi.
Ay kızlar zaman geçtikçe nst haftalar başlayınca insanı daha da korku sarıyor ilk gebeliğim tecrübe sıfır 😭 şimdi diyeceksiniz neden erken alıyorlar nst ’ye hiç bir fikrim yok kızlar😭