Kızlar 26. Haftanın içindeyim, doktor rahim ağzı genişliğin 30mm olmuş erken doğum riski var dedi. Gebelik diyabeti de çıktı ilaçsız beslenme düzeni yapıyorum şuna. Bazen bebek sanki alt tarafa baskı yapıyor gibi geliyor öyle zamanlarda aşırı tuvaletim geliyor gibi hissediyorum ama yok aslında. Oturunca dinlenince geçiyor gerçi ama daha da kısalıyor mudur onu merak ediyorum. Doğumla alakalı bir şey değildir dimi başına gelen var mı ?