Sevval0909 Kizlar ozel bolge temizligimi yaptim ama dikislerin ustundeki tuyleri alamiyorum korkuyorum sezeryan olali 16 gun oldu sizler nasil yaptiniz bi zarari olur mu sizce
Ebus2045 Sevval0909 bende 23 gün oldu aynı sizin gibi üst bölgeye dokunmadım 40 dan sonra duruma göre bakicam çokta cesaret edemiyorum
Asuu-1 Sevval0909 bende aynı dertten muzdaribim Yarın Doktor kontrolüm var ve tüylerimi alamadım napıcamı bilmiyorum bu halde muayene olmakta istemiyorum
burcudemirr Sevval0909 Valla bende aynıyım oğlum tam 1 ay 1 günlük oldu ama ta dikiş bölgesini alamıyorum korkuyorum 40 çıkınca da malum doktor kontrolü var napcam bilmiyorum ya üste çıksın belki çözüm bulan vardır