sevv12 ücret vermiyorsunuz siyah beyaz oluyor eşinizi içeriye alıyorlar çok tatlı bir doktor vardı fotoğraf da istediğimiz şekildeyken çekip verdi her detayını da anlattı memnun kaldı.Ama erkenden gidip gün almanız gerekiyor özellikle ay başında saat 9 gidip gün yazdırabilirsiniz