Kızlar dün yazmıştım gebelik şekerim varmış diye, henüz randevu olmadığı için gidemedim doktora ama gidene kadar kendim dikkat edeyim diyorum. 3 tane sorum var
Birincisi şekerli olmayan her şeyden istediğimiz kadar yiyebilir miyiz?(mesela bulgur pilavı, yumurta vs)
İkincisi diğer gebeliklerde de ortaya çıkıyor mu bu şeker hastalığı?
Üçüncüsü de doğurduğumuz an diyeti bırakıyor muyuz?