babyiscoming_ Kızlar merhaba. Reglime 3 gün kala akşam saati hızlı gebelik testi yaptım innovita marka. Hayalet çizgi çıktı. Sonra beklenen regl olacağım günün sabahı ilk idrarla yaptım negatif çıktı. Reglim 2 gün gecikti hala olmadım. Kafam karıştı
Burcuilker1 babyiscoming_ bence 2 3 gün bekle yine olmaz isen tekrarla testi veyatta kan ver daha kesin sonuç olur 😊
babyiscoming_ Meryemim_ önceki gün ilk idrarla yaptığımda negatif çıktı olsaydı çıkardı diye düşünüyırm
Anneoluyorumm00 babyiscoming_ benim 9 gün gecikmem var hala çıkmadı iki gündür yapmadım yarın tekrar yapicağim
Anneoluyorumm00 babyiscoming_ en son pazartesi kan verdim dokotr olmazsan bir hafta sonra gel tekrar kan ver dedi geç döllenme olabilir