EczOzlemC şuan sakin ol korkma diyemicem çünkü bende aşırı korkuyorum üstelik 2. Sezeryanim olacak 😃 ama ilkinden edindiğim tecrübelerden şöyle soyleyebilirim. Aslında düşündüğün kadar korkunç bisey değil çok aşırı hızlı ve hemen biten bi ameliyat açıkçası. Ve doktorlar gerçekten uyustugunu görmeden asla ameliyata başlamıyor orda kafan rahat olsun . Dokunma gibi şeyler hissediyosun ama acı ağrı sıfır ondanda korkma . Bazıları sonda takilmasindan korkuyor ama oda öyle düşündüğün gibi değil sadece biraz yanma hissi oluyo saniyelik ama. Ameliyat başladıktan ilk 5 dakika içinde bebeği çıkartıyorlar sana gösterip muayene edip giydirip odaya götürüyorlar arkasından seninde dikiş işlemin bi 25 dakika sürüyo ondan sonra seni de alıyorlar bebegin yanina . Ama o esnada dikiş sırasında yani sanki ben yarı uyur yarı uyanık gibiydim sanki 10 dakika da doğurdum çıktım gibi hissetmiştim. Odaya çıkınca 6 saat en fazla uyuşukluk geçmiyor geçmeye başlayınca üzerini giydiyorlar sonra yurumeni istiyorlar baş dönmesi vs olmasın diye yere bakma ben gözlerimi kapatmıştım. Böyle ilk kalkış birazcık adet sancisindan 2 tık fazla ağrılı oluyor ama 5 adım sonra geçiyor dik yürümeye çalış her seferinde . İlk yürüyüşünü yapıp yatağına gelince sallama rezene çayı iç bunu mutlaka yap gazını anında cikarticaksin ve ağrıların daha aza inecek . Zaten belden uyusmada ağrıyı birden hissetmediğin için şanslı oluyorsun ağrılar başlamadan ağrı kesici veriyorlar damardan veya kalcadan . Yani bu kadar . Aslında ameliyathanenin kapısından girene kadar hersey orda bi sakinlik veriyor yaradan 😀 sakin değilsen bile doktorlar sakinleştirici yapıyor hiç korkma çok.kolay çok basit ve korktuguna değmeyecek inan bana . Benim de 2 haftam kaldı ilk kızım da 20 ekim doğumlu bakalım buna ne zaman gün verecek. Ama benim biraz sağlık sorunum var aklına gelirsem bana dua eder misin benimkide kolay ve sorunsuz geçsin inşallah 🤲🤲❤️