Aysegul_my deryaikov__ bende 36 haftalık hamileyim kızım olucak “ Ahsen Lina ” ❣koyucam Allah nasip ederse
Canangokdmr deryaikov__ eğer kızım olursa Asel liya koymayi düşünüyorum tavsiye edebilirim ☺️ aklımda 4 kız ismi var bunlarda güzel düşünebilirsiniz☺️ Ecrin deva Gülfem ela Buglem ravza Hafsa Rana 😂💗
busesen deryaikov__ kızımız olsaydı ben Leyla istiyordum eşim de Defne istiyordu ama Defne ismi bu ara çok popüler. Leyla ismi her yaşa uygun klasik bir isim ve tını olarak benim çok hoşuma gidiyor 😊
deryaikov__ Aysegul_my bende Aysegul_my Ahsen’i bende çok istiyorum eşim bulduğum her isme bir kulp buluyor 🥴🥴
Aysegul_my deryaikov__ benim kocamda öyleydi ilk çocuğumu annesi ile ikisi birer isim sölediler güzel uydu diye ses etmedim ikinci bebeğime ne bulsam bi kulp buluyodu ben artık doğuma yakın buldum bu olucak dedim ben koyucam dedim 😁
Hatiicesyun Cucum merhaba ipek isminde kızınız var maşallah subhanallah nasıl acaba yanlışta sormak istemiyorum huysuzmudur inatçımıdır isim için soruyorum teşekkür ederim