Kızlar merhaba klomen kullandım kullanma hakkim bitti iki kere femara kullandım hakkım doldu hiç ara vermeden doktor ganol f45 kullanmaya başladı ara verilmelimiydi sizce daha doğrusu ben beklemek istemedim doğuya tayine gidicez batıda vaktimiz kısıtlı hatamı ettim sizce iğneyle sonuç alma dahami yüksek nasıl oluyor kızlar iğnede baya pahalı bu arada