Esmaxzcv Kızla ben 39 haftalık hamileyim bebeğim bugün hiç hareket etmedi normal mi ayrıca bel ve kasık ağrısı var çok fazla dün doktordan geldim doğum pozisyon almış dedi ve çok korkuyorum lütfen yardımcı olun
1melek-annesi Esmaxzcv cnm bence hemen acile git benim arkadaşım öyleydi gittiği gibi kalp atışları düşük çikti bebeğin hemen doğuma alındı 2 3 saatte bir hareket etmesi lazım çünkü
Passions Doktorum bebek kanala girdikten sonra daha az hareket etmeye başlar demişti ama yinede hastaneye gitmenizde fayda var bence hiç hareket etmemesi insanı korkutur