Basakburcu 28 haftalık hamileyim ve kan uyuşmazlığımız var. Doktorum kanamam olmadığı için iğne vurulmama gerek olmadığını söyledi. İçim rahat etmedi. Bu durumda olan var mı?
Daisy0000 Basakburcu Benimde kanamam yoktu ama 28. Haftada iğneyi vurdular,doğumdan sonra bebekle uyuşmadigimiz için 2.sini de vurdular
Aleynaaaa Basakburcu Benimde gittiğim doktor vurmamiza gerek olmadığını söyledi kanamam olmadığı için benimde içim rahat etmedi belki bi 7,8 doktora daha kapısını çalıp sordum kesin yaptır dediler baska bir doktordan randavu alıp 29. Haftamda iğne vurulmuş oldum
newmom-24 Benimde kanamam yoktu ama 28.haftada iğne yapıldı. 28.haftaya kadar kanama olursa bu haftayi beklemeden 3 gün içerisinde iğne yapılıyor ancak 28.haftaya kadar bir sorun olmazsa tam 28.haftada yapılıyor diye biliyorum. Doktorum öyle demişti bana
newmom-24 Daisy0000 aynen benimde öyle olacak salı günü doğumum var eğer kanımız uyuşmazsa 2.bir iğne olacak sağlıkla gelsinler inşallah 🙏