annemsii Dün kontrol amaçlı geldiğim hastanede bebeğimin kabinin durduğu atmadığı söylendi acile gönderdiler 3 doktor baktı bana alttanda muayne oldum ve dün kürtaj oldum 9 haftalıktı ilk gebelik olduğu için vücudum kabul etmemmiş
Seda54 annemsii ilk gebeliklerde oluyor böyle canım ben kalp atışını duymamıştım ama 2 defa kürtaj oldum gönlünü ferah tut kuzum yiyecek ekmeği yokmuş demekki vardır bi vakti saati rabbim ne zaman hayırlı eylerse o zaman sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallahhhh canım
Sheda annemsii Çok geçmiş olsun canımm. Ben de 12. Haftada gittiğim kontrolde 9. haftada bebeğimin kalbinin durduğunu söylediler. 3 hafta hiç birşey hissetmemişim. Doktorum pıhtılaşmadan kaynaklanabileceğini söyledi. Test yaptırdık. Çok düşük de olsa pıhtılaşma çıktı. Şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Rabbim en hayırlı zamanda tekrar bi evlat nasip etsin sana inşallah🤲🏼
Seda5892 annemsii çok çok geçmiş olsun canım sebebini öğrenin biz araştırma hastanesine gidip 3 kere düşük yaptım araştırılmasını istiyoruz dedik eşimle kan verdik benim de ilk düşüğüm idi 3 den az olunca bakmıyorlar sende o şekilde yap sonuçlar bayağı geç çıktı pıhtılaşma varmış bende de Rabbim sabır versin
Sdfkr annemsii ben de ayni seyi yasadim 8 haftalikken kalp atisi duymustuk 10 haftalik oldu gelisimi geriledi ve kurtaj oldum moralini iyi tutmaya calis ilk gebeliklerde oluyo sanırım boyle bir kac ay sonra tekrar hamile kaldim oglum 6 yasinda şimdi
Yasmnnn Canım benim seni çok iyi anlayabiliyorum aynısını bende yaşadım 11 haftalık diye gittim 8 haftalıkken kalbi durmuş ilk gebeliklerde olabiliyor böyle. Üzülme rabbim en kısa zamanda kucağını doldursun insallah❤️❤️❤️🤲🏻
Yasmnnn GozdeCemre bebegin kalbi durduğunda malesef bende zerre kadar belirti olmadı kontrol diye gittim kalbi durmuş dediler şok oldum tabi...
Gulcanhazan annemsii çok geçmiş olsun canım 😢😢Allahım sabır versin 🙏🤲 tekrardan kucağını doldursun hayırlısıyla inşallah canım 🙏🙏🤲🤲
EzgiDurdu annemsii geçmiş olsun ben de aynı durumu iki kez yaşadım maalesef. Allah en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin inşallah ❤️
Nefeslina annemsii rabbım sabır versın cnm ya cok üzüldüm bnde 4 sene sonra tedavısız anne oldum ve 30 hftalık hamıleyım varsa yıyecek ekmegı herseyın bı zmnı var sakın üzülme dua et🙏
Popmum Geçmiş olsun hiç üzülme bir dahaki denemende başarılı sonuçlar alacaksın böyle düşüklerden sonra rahim kendini daha sağlıklı ve hazır hisseder ve çok sağlıklı bir bebeğin olur. Sakın ümidini kaybetme Dualarım seninle 💜
Burcinn00 Bende 4 ay önce kürtaj oldum ne yazık ki 12 haftalık sanırken 8+3 te kalbi durmuştu ne yazık ki Allahım sabır versin çok zor geçiyor ama geçiyor dua etmeyi ihmal etme umarım en kısa zamanda hayırlı sağlıklı Bi gebeliğin olur
Mls annemsii çok geçmiş olsun aynı durumu bende yaşadım üzme kendini rabbimin vardır bir bildiği. Moralini yüksek tut inşallah tez zamanda tekrardan hamile kalırsın. Bak ben tekrardan hamile kaldım doğumuma 1 ay var hatta 🤗
Sibel_49 annemsii allah tez zamanda tekrar nasip etsin inşallah 🙇♀️ benim de ilki düşük olduğu için böyle düşükler, kurtajlar ,kayıplar beni çok üzüyor😣 demek ki nasibi yokmuş oyle bakmak lazım. gönlünüzü ferah tutun allah büyük 🙇♀️