Merhabalar herkese,
20+3 haftalık hamileyim ve birkaç gündür çok kötü gaz sancısı çekiyorum. Geçen hafta da oldu, hatta ağlattı acıdan. Yürüyüş yaptım falan derken baya azaldı, doktor kontrolüne gittiğimde doktor normal dedi, bir ilaç vermedi, ben de ilaç istememiştim zaten iyi olduğum için.
Ama 3-4 gündür sol tarafımda öyle bir sıkışma var ki hareket ederken bile ağrıyor. Yarın doktora gideceğim zaten ama sizin önerileriniz nelerdir? Zeytinyağına incir koydum, onu yedim iki gündür. Su içiyorum, hareket etmeye çalışıyorum ama yok geçmiyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum