hatice_x B_eyaz 20 Şubat gibi dedi doktorumuz inşallah da tam 20 Şubat olur annesinin doğum tarihinden analı oğullu kutlarız 🥹
e_blue_sky_a hatice_x el ayak hepsini yüzüne götürdü zor bela biraz salladı falan doktor ayakları çekti ama eller olunca net çıkmadı foto, e vakit de yok adam 1 saat oldu uğraşıyor, biz de hadi neyse dedik çıktık.
hatice_x e_blue_sky_a yaaa olsun sağlıklı olmaları daha önemli takipli doktorunuz renkli vermiyor mu kontrollerde bizimkisi geçen ay vermişti🥰
e_blue_sky_a hatice_x takipli doktorun ultrasonu güzel ama renkli vermiyor. Bizimki de şükür hareketli. Bi tane düzgün foto yok
Hatisss hatice_x 1 tane var. O da zorla ittire ittire uyandırdı döndürdü yüzünü. Sürekli salladı karnımı dönsün bize diye uyanmadı. 😂 1 tane başarmıştık
hatice_x Hatisss Ay yolun sonu gelmiş sana:) rabbim kolay doğum nasip etsin sağlıcakla kucağına al inşallah