Oyy oyy bebek özledik beee doğursam da sevsem ev bi bebek koksaaa 😁🥰 benm ilk kızımda vardı canım geçiyor daha yenimi kaç aylık yenilerde oluyo genelde gıdığında flan korkma bsy olmaz ama ne iyi gelio dersen onu hatrlamiyorm işte bilen biri yazar smdi ben bebişi görünce yazmak istedim nasıl özledysek bebek kokusu geldi burnuma 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😁