Merhaba, 7 haftalık hamileyim. Hiçbir şikayetim yok bulantı kusma vs gibi. Ancak inanılmaz bi şişkinlik ve gaz problemi yaşıyorum. Normalde de sorun yaşadığım bir durum ancak bitki çaylar karışımlar falan idare ediyordum şimdi sınırlı tüketim olunca çok zorlanıyorum:( ileriki aylarda daha çok duyduğum bi problemdi gaz. Şimdiden böyle olunca canım sıkıldı normal mi hamilelik ilerledikçe geçer mi?